אוטולי - חוות דעת לרכב שלך
האתר שמביא לכם חוות דעת על הרכב הבא שלך - כאן תמצאו את כל המידע שחשוב לקניית הרכב הבא שלכם!

ניסאן קשקאי

כללי – הדור השני של הג'יפון הקומפקטי של ניסאן, הוצג לראשונה בעולם בלונדון ב – 7 לנובמבר 2013. אלינו הוא הגיע לקראת דצמבר 2014. בניגוד לדור הראשון של ניסאן קשקאי, שהיה ייצור כלאיים בין קרוסאובר קטן למשפחתית-קומפקטית, הדור השני של קשקאי, עם עיצוב מוחצן אגרסיבי ובולט יותר, בוחר צד ברור לכיוון ג'יפון קומפקטי. בכלל, הדור השני של הקאשקי מציג שדרוג כמעט בכל פרמטר, החל ממנועים מודרניים, אבזור רחב יותר, מרחב פנים גדול יותר ועוד.

מנוע תיבת הילוכים וביצועים – ניסאן קשקאי מגיע ב – 2 גרסאות מנוע. הבסיסית, בנפח 1.2 ל' טורבו בנזין, פרי שיתוף פעולה של ניסאן ורנו. מדובר במנוע מרובע צילנדרים שמפיק 115 כ"ס, ומומנט של 16.8 קג"מ. לא מספיק למשקל הרכב, ואכן זה בא לידי ביטוי בביצועים, עם 12.9 שנ' מ – 0 – ל – 100 קמ"ש, ובמחסור מסויים בסוסים בתאוצות הבניים. גם תיבת ההילוכים הרציפה, בעלת 7 יחסי ההעברה, לא תורמת לביצועי המנוע, ואפילו לא לחיסכון בדלק. שלא יובן לא נכון, סה"כ התחושה טובה עבור שימוש יומיומי והתאוצות מספקות לתנועה בפרברים, הבעיה בעיקר ביציאה לעקיפה או בעלייה ארוכה במיוחד. הגרסה השניה עושה שימוש במנוע טורבו דיזל בנפח 1.6 ל', שיודע להפיק 130 כ"ס ומומנט מירבי של 32.6 קג"מ.

צריכת דלק ניסאן קשקאי – כאמור, גרסת המנוע הבסיסית של הקאשקאי,  בנפח 1.2 ל' טורבו בנזין, אינה חסכונית במיוחד. הנתונים הרשמיים מדברים על 17.8 ק"מ/ל' בממוצע, אך המספרים האמיתיים רחוקים מאוד ועומדים על 10.5 ק"מ/ל' בממוצע. הגרסה לוגמת הסולר מתהדת בצריכה

עיצוב – הדור הקודם של ניסאן קשקאי הציג בתחילה מראה מרענן, אך ככל שהזמן חלף והמתחרים הציגו רכבים מודרניים יותר, העיצוב הפך להיות נדוש וישן יותר. הדור השני מציג רעננות ויישור קו מודרני עם המתחרות, וכיום אין לא במה להתבייש.

בטיחות – ניסאן קשקאי זכתה ב – 5 כוכבי בטיחות במבחני הריסוק של EuroNCAP, עם ציונים גבוהים יחסית בשמירה על מבוגרים היא (קיבלה 88%), על ילדים 83% ו – 79% באביזרי בטיחות אקטיביים. היא גם מצויידת ב – 6 כ"א ועזרי בלימה למיניהם.

תא נוסעים ומטען, נוחות ואבזור –  תא הנוסעים נשאר מרווח דיו, והוא מצליח להכיל 4 מבוגרים בקלות + חמישי בצפיפות מסויימת. האווירה הכללית בתא הנוסעים הקשקאי קודרת מעט בשל הצבע השחור השולט, אך איכות החומרים טובה וכך גם איכות ההרכבה. תא המטען מציג נפח ראוי של 401 ל'. בדומה לסוזוקי קרוסאובר, גם בניסאן קשקאי ניתן למצוא תא נוסף ברצפת תא המטען. שמוסיף עוד נפח הטענה מסויים. הקשקאי משווקת בארץ ב – 3 רמות אבזור – הבסיסית עונה לשם Acenta, רמת הביניים נקראת Acenta SV והשלישית נקראת Tekna. כבר ברמת האבזור הבסיסית, אנו מקבלים רשימת אבזור סבירה מאוד, שכוללת מערכת שמע מקורית עם שליטה מההגה, דיבורית בלוטות', חיבורי אודיו USB  ו – AUX, בקרת אלקים מפוצלת, מצלמת רוורס, מערכת "עצור וסע", בלם יד חשמלי ועוד. ברמת האבזור השניה תקבלו כבר גג פנורמי ועוד רשימה ארוכה של אביזרי בטיחות, בין היתר מצלמות לראיה היקפית, מערכת זיהוי תמרורים, מערכת התארה על נתיב ועוד. הרמה השלישית מוסיפה על כך מערכות נוספות שמאוד חריגות ביחס לסגמנט, ובד"כ אנו רגילים לפגוש במכוניות יוקרה.

נוחות והתנהגות נסיעה – תנוחת ישיבה גבוהה בקשקאי מאפשרת שליטה טובה במתרחש מסביב ומעניקה ביטחון. כיול מוצלח של המתלים בתוספת בולמי זעזועים כפולי בוכנה, יוצרים נוחות נסיעה טובה מאוד. הבידוד האקוסטי של ניסאן קאשקאי מצויין. ההנעה קדמית בלבד, כך שתשכחו מיכולות משטח, למט נהיגה בשבילי קק"ל.

רכבים מתחריםג'יפ קומפאס, הונדה CRV, טויוטה ראב 4, יונדאי ix35, מאזדה CX5, מיצובישי אאוטלנדר, סובארו פורטסר, סובארו XV, פולקסווגן טיגואן, פורד קוגה, פיג'ו 3008, קיה ספורטז', שברולט קפטיבה.

מחיר – החל מ – 156,990 ש"ח ל – 1.2 ל' טורבו בנזין  ברמת אבזור Acenta , ועד 194,990 ₪ ל – 1.6 ל' טורבו דיזל ברמת אבזור Tekna.

NUM3
NUM4
NUM3
NUM4
פופולארי

    ייעוץ בקניית רכב

    אלבר
    אוויס
    באדגט
    אלדן
    הרץ
    שלמה סיקסט